Stan!!

Har precis kommit hem!!
Jag skulle möta mamma  i stan för att vi skulle boka biljetter till Thailand!!
Sen då skulle vi vänta på min mammas kompis som skulle med och då när vi väntade på henne så köpte jag ett par jätte söta sommar skor!!
Som kostade 199 kronor.
Inte så dyrt heller eller??
Men iaf sen skulle vi gå och boka biljetter!!
Så jag fick sitta och vänta typ skit länge ungefär en halv timma.
Efter det så gick vi till en resturang och pratade.
Obs!
Min mamma och hennes kompis pratade!!
Och då frågade dem om jag tog med någon penna men det hade jag nt.
Så att jag fick springa till bokhandel och köpa en penna sen fick jag springa till resturangen igen!
Och när vi skulle gå så sa jag att jag måste köpa kräm och shampoo så vi fick gå till en butik som jag nt vet vad den butiken heter.
Jaa sen åkte vi hem!!
Ganska kort dag också XD
Men först innan jag avslutar så bild först!
Jag idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0